Διαχείριση Κτηριακών Μονάδων

Η Facility Lab δίνει ιδιαίτερη σημασία στην ποιότητα των υπηρεσιών της. Δεν συμβιβαζόμαστε με τη μετριότητα. Αντιθέτως, βασική μας επιδίωξη είναι όλες οι υπηρεσίες τις οποίες παρέχουμε να ικανοποιούν τα δικά μας αυστηρά κριτήρια και να είμαστε εμείς πρώτα ευχαριστημένοι και ικανοποιημένοι με την ποιότητα των υπηρεσιών μας.

Ζητήστε Προσφορά 

Γενική Διαχείριση & Διοίκηση

  • Παρακολούθηση / οργάνωση των πληρωμών των κοινοχρήστων 
  • Τήρηση αρχείων επιστολών, εγγράφων και δεδομένων που σχετίζονται με το κτήριο
  • Λήψη όλων των εύλογων μέτρων για τη διασφάλιση της έγκαιρης είσπραξης των κοινοχρήστων (π.χ. επικοινωνία με τους ένοικους μέσω τηλεφώνου, μηνυμάτων SMS, επιστολής, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και προσωπικής επίσκεψης από εισπράκτορα)
  • Ενημέρωση των ιδιοκτητών/ενοικιαστών για πιθανές συνέπειες σε περίπτωση μη έγκαιρης καταβολής των κοινοχρήστων
  • Οργάνωση και Διεξαγωγή εξαμηνιαίας Διαδικτυακής Τακτικής Συνέλευσης
  • Οργάνωση και Διεξαγωγή της Ετήσιας Γενικής Συνέλευσης
people sitting on chair inside building
person holding pen writing on paper

Λογιστικά & Οικονομική Διαχείριση

  • Μηνιαία αποστολή και έκδοση κοινοχρήστων των μονάδων του κτηρίου
  • Μηνιαία κατάσταση του κτηρίου
  • Είσπραξη των οφειλών των μονάδων. Η διαδικασία περιλαμβάνει: 
  1. αποστολή μηνιαίας οικονομικής κατάστασης
  2. αποστολή τηλεφωνικού μηνύματος (sms)
  3. αποστολή επιστολής
  4. επίσκεψη στο κτήριο σας από τον εισπράκτορα της εταιρείας μας
  • Πληρωμή λογαριασμών για προγραμματισμένες κοινόχρηστες δαπάνες 
  • Έγκαιρη οργάνωση και πληρωμή των κοινοχρήστων λογαριασμών κοινής ωφελείας, με σκοπό την αποφυγή οποιασδήποτε αρνητικής συνέπειας και εξασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία της κοινόκτητης οικοδομής 
  • Τήρηση λογιστικού αρχείου με τιμολόγια/πληρωμές για έξοδα και υπηρεσίες που παρέχονται στην πολυκατοικία μέσα στον λογιστικό χρόνο όπως καθαρισμό του κτηρίου, ηλεκτρικό ρεύμα για τους κοινόχρηστους χώρους, έλεγχος του ανελκυστήρα κλπ. Επίσης τηρείται λογιστικό αρχείο για τα έσοδα της πολυκατοικίας
  • Κατά την Ετήσια συνάντηση με τους Ιδιοκτήτες/Ένοικους των μονάδων της πολυκατοικίας ετοιμάζεται η συνολική κατάσταση εσόδων και εξόδων για το προηγούμενο έτος. Η κατάσταση αποστέλνεται ηλεκτρονικά μερικές μέρες πριν την συνάντηση

Τεχνική Υποστήριξη

  • Επιθεώρηση των χώρων του κτηρίου σε εβδομαδιαία βάση 
  • Ενημέρωση σχετικά με τυχόν ενέργειες που πρέπει να ληφθούν για οποιεσδήποτε εργασίες συντήρησης ή άλλο επείγον ζήτημα το οποίο θα πρέπει να τεθεί υπόψη της Διαχειριστικής Επιτροπής ώστε να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα 
  • Αποστολή μηνιαίου ελέγχου του κτηρίου - ενημέρωση της Διαχειριστικής Επιτροπής για απαραίτητες εργασίες συντήρησης και επισκευής στις εγκαταστάσεις του κτηρίου
  • Άμεση ανταπόκριση σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού
  • Έρευνα, συλλογή και αποστολή προσφορών κάθε φορά που η Διαχειριστική Επιτροπή αποφασίζει να προχωρήσει με κάποια εργασία
woman writing on paper on table near lapop

Νομική Υποστήριξη

  • Δωρεάν νομική υποστήριξη, στη διαχείριση της πολυκατοικίας
  • Ενημέρωση σχετικά με τις ποινικές ευθύνες των ιδιοκτητών 
  • Άμεση επαφή της Διαχειριστικής Επιτροπής με νομικό σύμβουλο 
  • Νομική εκπροσώπηση της Διαχειριστικής Επιτροπής σε διοικητικές - δικαστικές αρχές.
  • Ένδικα μέσα σε κάθε περίπτωση που θα κριθούν ως απαραίτητα

Επικοινωνήστε μαζί μας

An address must be specified for a map to be embedded